Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

nu händer det saker (=

Av Jessica - 25 juni 2008 23:19

idag, just nu, saknar jag sofia jätte mycket!

hon har inte skaffat sig ett eget nr i tunisien heller så man kan inte ringa eller skicka sms till henne som man vill heller..

imorgon tänkte jag ta och ringa hennes kusin och förhoppningvis är sofia i närheten så man kan surra lite snabbt med henne.


nu på kvällsidan var fredrik och danne jätte snälla och körde lite kartonger till lghten..

de flyttade från ett förråd till ett annat (= men det var jätte bra att de började och det känns helt okej nu!


fredrik är med kalle på en prommis nu, de tog linus med sig så jag kan sitta här i lugn och ro och så ska jag straxt ställa mig i duschen eller kanske till och med lägga mig i ett bad.. sånt där som aldrig hinns med annars :P

linus har börjat fått många bra dagar nu!!!

han ligger och ler jätte ofta och länge nu, dock så har han en period runt kl 19 som han börjar tok skrika.. men det får han göra eftersom han har bra perioder på dagarna :D

för mig är det helt underbart när jag märker att hans onda perioder blir mer sällan och att de inte alls är lika jobbiga för honom.


idag förresten så låg han i på mattan i babygymmet på magen och surrade och hade sig.. han sprattlar så mkt så han tippar och så  blir han lite arg så kommer han över på ryggen och då kan han ligga och sprattla med ban och armar för fulla muggar och slå på allt som finns (=

så roligt att se honom!

tänkte lägga upp en bild på honom här men kameran är ju helt mongo!!

måste be fredrik kirra det sen när han kommer tillbaka!

nee nu till badrummet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards