Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Äntligen

Av Jessica - 11 maj 2009 21:35

Nu är min cykel ihop skruvad och monterad! Yes, nu ska det bara pumpas lite däck och sätta fast cykelstolen åt Linus sedan är man redo att börja cykla. Blir intressant och se om jag ens kommer våga mig sätta mig på den och trampa iväg någonstans egentligen. (;

Lataste tjejen i stan ska man inte ha för höga tankar om. haha, men nej, så ska man väl inte säga om sig själv? (;


Linus ligger och jag funderar på att lägga mig ner och sova jag också, fast man har väl alltid lite att göra här hemma innan. Man hinner liksom inte riktigt med på dagarna när lillgrisen är framme och bökar runt och slänger ut allt överallt. 


Men hur dåligt är det inte med diskmaskin egentligen?!?! Hur underbart som helst, det går ju så mycket fortare att stoppa in allt där och slå igång den och sedan plocka ur allt bara. Upptäckte förresten idag att Linus försöker pilla på knapparna fast de är där uppe så vi måste nog börja slå på barnlåset på diskmaskinen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards