Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

JAg hittade mitt halsband!!

Av Jessica - 27 juli 2009 22:50

Fredrik kom hem runt 16 idag och då var tvätten klar. När den var i lägenheten så klädde alla vi på oss och drog ut till Birsta. Åkte på plantagen och köpte 2 rödvinbärsbuskar och 1 svarvinbärsbuske till morbror Joakim. Han blir säkert glad eftersom han fick pengar till ett äppelträd av Maria och de.

Det ska bli superskoj att se hur huset har blivit som de har byggt och allt sånt. Var också jätte längesen vi träffade dem, har inte träffat Joakim med familj sen Hasses begravning och det är snart 10 månader sedan.


Efter vi hade varit på plantagen så åkte vi till Ica Maxi och handlade lite lunch tills imorgon och så lite frukost och lite saker som behövdes hem. Tänk att man aldrig kan komma ihåg allt man ska handla utan man måste jämt köpa lite mera eftersom. (;


Sen åkte vi hem och gjorde mat, blev kycklingmangoraya och pasta. Lätt och enkelt som bara den och supergott också. Måste ha fått väldigt bra betyg av Rickard för han tog 3 gånger av maten. ;D


Sen har det väl inte hänt så mycket, har plockat inför imorgon och lite åsnt och så har jag plockat ur bilen på massa skräp! Och vad finns i bilen? i hanskfacket?!?!!? Mitt HJÄRThalsband!!! LinusNorahjärtehalsbandet!!!! Hur det har kommit dit vet jag inte, har inge minne att jag skulle ha lagt det där, varför skulle jag ens ha lagt det där om det är så att jag hra varit tvungen att ta av det?!?! Helt konstigt. Men jag som har varit så ledsen över att det har varit borta och jag har sökt hela lägenheten och lite till och trodde att det var borta föralltid. Men jag blev så glad när jag hittade det så tårarna kom!


Men nu ska jag gå och packa ner det sista inför imorgon! Sen blir det till att sova, vi ska upp med tuppen. Hoppas lite att vi slipper väcka Linus, han har sämsta morgonhumöret i våran familj! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards