Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg under november 2009

Av Jessica - 1 november 2009 16:58

Idag har vi varit ute en sväng på självaste IKEA. Vi plockade upp Danne och drog dit för han skulle titta på ett databord och jag skulle köpa lite smått och gott, så vi gick och strosade där lite och hittade allt jag skulle köpa så det  var skönt. Nu fanns mina små hyllor också så de fick följa med hem!

Sen efter mycket om och men fick vi in allt i bilen så då körde vi hem Danne och hans saker och sedan hem. Efter vi hade varit hemma i max 10 minuter så kom morbror Bengt och hämtade upp Rickard. Så nu är det bara jag, Fredrik och Linus här hemma. 


Berättade för Bengt att vi alla ska fira jul här hemma så det blir skoj. Vet dock inte riktigt hur vi ska få plats eftersom vi kommer vara över 20 st om alla kommer! Men det löser sig alltid. Åh, jag längtar riktigt mycket till jul nu faktiskt!

Har redan köpt lite mera julpynt och lite sånt som ska användas på julafton så det blir kalas det här!

Nu ska jag bara pyssla ihop lite annat också som måste göras och sånt. Måste ju bestämma lite om tomten och när tomten ska komma också!

Eller så lämnar jag över det ansvaret på Fredrik helt enkelt! (;


Det är så roligt också att Fredrik börjar tycka det här är skoj. Förut tyckte han bara att det skulle  bli så jobbigt och han ville inte ens fira jul. Men allt eftersom vi bestämmer och kollar upp allt och sånt så säger han att han tycker att det ska bli lite mysigt ändå. Även om vi kommer vara helt slut sedan på julaftonskvällen och inte orka med något alls. (;


Linus har världens konstigaste sår på pannan idag. Han dundrade ner med huvudet före på balkonggolvet igår på eftermiddagen. Världens största bula och en gråtande Linus hela kvällen igår. Men idag fanns det ingen bula som tur var. Var lite orolig där ett tag att han hade åkt på hjärnskakning för han blev alldeles slö en sväng. Tänkte att om vi måste åka upp till sjukhuset kommer nog de börja fundera snart om vi inte kan ta hand om våran son. ;D

Men det är inte lätt när han är mer i taket än på golvet! :D

Dessutom att han snubblar på sina egna fötter är nästan de mest komiska i det hela. Om han  ändå hade ramlat ner från något, ne, han skulle snubbla på fötterna och ramla ner rakt på pannan.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards