Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Jessica - 2 april 2009 12:17


Igår var jag iväg på BVC med Linus så han fick sin 1års vaccination. De vägde och mätte honom och han gått ner lite.. En sak om han inte hade gått upp men ner? Kanske ska vara så, jag vet inte, men bvctanten, åsa(?) brydde sig inte speciellt mycket. Han hade iaf växt 3 cm sen december. Whie, han börjar bli stor.

Får prata med barnkliniken nästa gång när de ringer om Linus vikt. Han har lixxom inte gått ner något sedan vi kom hem från bb så jag  vet inte om de ska göra så eller ej. 

Men är det normalt att 1åringar går ner i vikt?!?!?

Okej att han är väldigt aktiv men det har han varit hela tiden och han gör ju likdana saker nu som han har gjort de senaste 2-3 månaderna.


Fredrik började sitt nya jobb på Telia igår också, ute i Birsta. Tror han kommer trivas jättemycket där, han var riktigt uppåt när han ringde när han var på väg hem. 


Linus mådde inte bra igår kväll, han skrek och skrek och skrek och skrek. Tror det var lite med sprutan som gjorde allt. Men ändå, jag låg mest i sängen och kände mig halvt döende. Mådde piss igår kväll igen.


Idag är det varmt äte men vädligt grått och tråkigt. Håller på att greja lite här hemma och så får jag se vad jag gör senare idag. Vet att Kalle, Veronica och Noel kommer runt 18 ikväll och ska fika. Får se när Fredrik kommer hem idag, ska försöka ha middagen klar då så att det inte blir så sent med den. Måste sköta maten bättre så jag slipper få så fruktansvärt ont i magen. Går inte att hålla på som det är nu.


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards