Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Jessica - 25 april 2009 21:26

Såg en sak idag, blev rätt ledsen..

Måste kolla upp lite mera innan jag kan säga vad det handlar om. Knasigt iaf..


Iaf, idag så åkte jag och Fredrik ut till Birsta.

Köpte skor åt både mig och honom! Köpt ett bord och två stolar till balkongen också. Så nu gäller det bara att man kan få tid att åka till soptippen med allt skräp som ligger där också, får se om det går på torsdag efter Fredrik har slutat jobbet. Han åker nämligen till Stockholm på måndag och kommer hem onsdag kväll/natt någongång så då hinner man inte före.

Vore lite skoj att kunna sitta där ute och njuta av solen någongång.


Imorse fick jag något fel på Linus, han bestämde att det var morgon kl 6!

Fick han inte att somna om på något sätt alls, så det vara bara att kliva upp kl 7 och le. Men eftersom vi var vakna tidigt så bestämde vi att vi skulle åka och besikta bilen och det gick ju galant!

Fårrden gick igenom utan anmärkningar! Vilket var helt ofattbart och speciellt eftersom att vi inte ens har en varningstriangel någonstans.


Linus sov sedan 30 min mitt på dagen och på eftermiddagen så där 20 min bara. Nu så där 21:30 så har han precis blivit tyst och förhoppningsvis så somnade han.


Får se vad som händer imorgon, har lite att göra men jag återkommer antagligen imorgon. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards