Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Jessica - 11 april 2009 11:28

Jag somnade supersnabbt igår kväll. Vaknade kl 02 och ingen Fredrik i sängen, så jag klev upp och hittade honom sovandes på soffan. Han hade somnat när han låg och tittade på King Arthur. Så jag väckte honom och han klev upp och joinade mig i sängen!

Somnade om och vaknade 03:37 av att jävla Jens ringde på Fredriks mobil och frågade om vi var vakna!?!?! Han hade varit och supit och ville ha skjuts. Jävla dåre den där Jens. :P


Hade vädligt svårt att somna om efter det och den var närmare 5 innan jag kunde somna. Och runt kvart i sju så vaknade Linus och tyckte att det var morgon. Han hade sovit hela natten igen, men det var med medicinerna. Är inte så många veckor kvar nu innan vi ska testa utan. Då är det bara att hålla tummarna.


Imorgon, då är det den stora dagen! Lillbubben blir stora pojken då. Uffa vad tiden går fort.

Nu ska jag titta klart på flykten från hönsgården sen borde jag klä på mig lite, pappa och de kommer ju kl 14.


Sen är det middag hos Örjan och Maggi som gäller. Hoppas vi inte får påskmat. Jag tycker inte om det så där super mycket.


Justja, jag testade gravad lax igår, fyfan va det inte var gott. Var rätt slemmigt så där...  

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards