Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Jessica - 6 april 2009 12:44

Sitter i soffan och slö ser på tvn. Har inget alls att göra idag.

Försöker få tag på mamma men det verkar omöjligt.

Tänkte gå ner på stan och köpa present till Linus, men sånt är aldrig roligt att göra ensammen.

Linus ligger just nu ute och sover. Hoppas han sover några timmar, han har nämligen väldigt svårt att sova på nätterna igen.


Men drygt tråkigt och ensammen det är nu. Har känt så ett tag nu. Känner mig bara trött hela tiden och säkert något sånt som gör att allt känns extra jobbigt.

Sen att man bara är hemma ensammen gör väl inte saken bättre heller. Tänkte ringa Theres och hitta på något men då är ju hennes mamma här och hälsar på så då vill man inte störa.


Undra om bilbarnstolen är i bilen eller om vi har den här hemma... Man skulle kanske annars åka ut till birsta och gå en sväng där och be Fredrik hämta när han slutar. Får se hur man gör, det är inte super skoj att göra ensammen heller...




Igår kväll så klagade jag jätte mycket på att det var bök och stök i trapphuset och tänkte att när klockan var så mycket så kan de ju inte hålla på att bära saker upp och ner. Tittade ut för jag tänkte jag kanske kunde få skälla lite om jag kände igen någon. (;

Men då var det ambulanspersonal som hade hämtat Maj-Lis. /=

Dock verkade hon lite pigg för hon vinkade till mig iaf så det kan inte ha varit alldels för allvarligt.. Så nu håller jag tummarna att det inte var det!


Ne, tråka vidare 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards