Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Jessica - 10 april 2009 20:52

Jaha, då var långfredagen klar också.


Nu har jag iaf bokat Kalle, Veronica, Noel, Sara och Pierre tills på måndag!


Linus sover sedan tio minuter tillbaka, jag har också gjort mig i ordning för natten. Jag tänkte lägga mig och somna till 2½ män som är på 3an om inte allt för länge.


Fick besök idag av Frida, Roger, Samira och Johan. De hade köpt med sig fika och ville hälsa på så det blev jag glad för.

Ringde till mamma och bjöd hem henne också, sen kom Danne över.



Var och hälsade på mormor Anita idag också, vilket var tur för där var morbror Niclas så han fick träffa Linus. Var ett bra tag sedan nu, så Linus hade växt otroligt mycket enligt honom. (;



Superintressant inlägg eller så kanske inte.

Sömn nästa för imorgon kommer min far, Lena, farmor och farfar och sedan ska vi hem till Örjan och Maggi och äta middag.

Har fullt upp hela helgen. Tur det snart är helg igen och då ska vi nog bara vara hemma och ta det superlungt och inte göra något tror jag. Behöver nästan ta en helg hemma så man hinner med sig. Vill göra klart köket nu..

Av Jessica - 10 april 2009 08:57

Sitter i soffan och vi har nyss tittat på vi på saltkråkan.

Linus gick och la sig runt 22 igår och vaknade halv 7 imorse. Bra där!

Känns visserligen som vi har varit vaken i hur många som timmar just nu, vi har väl dock inte hunnit göra så mycket. Linus har hunnit dra runt allt och sprungitt runt med sin lära gå vagn hur mycket som helst.


Igår kväll när Linus hade somnade så ordnade jag och Fredrik med påskris. Måste ha lite sånt nu när det är påsk och Linus tycker nog de ser lite roligt ut för han försöker ta det hela tiden.


Igår fick vi besök, mormor, Ing-Mari och Elin kom och hälsade på och hade paket med sig åt Linus!

Tack så jätte mycket!!

Mamma och Sofia kom över en sväng också.

Så vi fikade lite och surrade massa skit och helt plötsligt var klockan 17..


Idag är det tänkt att vi ska äta middag tillsammans. Så jag hoppas att det blir så också.


Ska ta och ringa till Veronica och Sara idag också. Men jag tror jag ska vänta lite, vill inte ringa och väcka dem om det är så att de får sova!

Vore lite elakt att ringa nu faktiskt så nej jag får vänta 


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards