Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Jessica - 7 april 2009 21:23

Linus somnade precis nu. Försökte hålla han vaken så att Jens hann se honom men det gick inte eftersom de kom på att Jens måste hämta nyckeln så han inte väcker hela familjen Palmlöf sedan när han kommer hem.


Nu på kvällskvisten så var min morbror Kjelle hit och skulle äntligen koppla in vattnet i köket åt mig!!

Och vattnets stängs av och en  granne spolade tomt i röret åt oss, och han sätter igång och skruvar och upptäcker att det är  helt fel saker vi har. Hade fått fel storlek på några saker så vi kan inte alls koppla in vattnet!!!

Blir galen!!!

Men snäll som han är så ringde han sin tvillingbror så Bengt ska komma in imorgon förmiddag och mäta och kolla vilken storlek vi ska ha på sakerna och så ska han då ringa Kjelle och berätta det så Kjelle skulle åka till Lundgrens och köpa det åt oss!

Sen så hoppas jag att vi får låna nycklarna och ventilsaken så att vi kan ordna imorgon ist!!!


Nu hör jag hur Grabbarna Grus kommer hem, så där lagomt tills man ska sova. Men det ska väl alltid vara så. Undra om det bara är Jens eller om Anna kommer också.  Bäst jag stänger ner här snart.


Även att den stora bebisen har varit gnällig heeela dagen och lite till. Får se om det blir bättre nu när han har fått sitt rogivande och sina andra medicin till magen!

Så nu håller vi tummarna på att han sover lite längre.

Av Jessica - 7 april 2009 10:27

Idag har jag en mycket ledsen storbebis här hemma, inget duger, varken att bära eller bara vara nära. Och vara på golvet fungerar inte alls. Leksakerna duger i 2 sekunder sedan måste man få nya saker. Allt jag testar med ho

mycket ledsen barn här hemma, det är gråt eller gnäll mest hela tiden.

Ingen leksak duger mer än 2 sekunder och att sitta hos mig eller 

mycket ledsen barn här hemma, det är gråt eller gnäll mest hela tiden.

Ingen leksak duger mer än 2 sekunder och att sitta hos mig eller 

nom är bara fel. Så jobbigt och tungt när det är sånna här dagar, vilket det har mer eller mindre varit så ända sen vi kom hem från fjällen. Ändå så har han sovit hela natten inatt, han somnade runt 21 och vaknade straxt före 7 imorse.


Igår ringde våran läkare på barnkliniken också, han beklagade sig lite över att de inte skriver ut sömn medel åt barn under 2 år men vi ska fortsätta ge tavegyl och hålla tummarna att han ska fortsätta sova på nätterna nu.


Jag har nyss pratat med mamma, ska gå över dit så jag slipper få ett bryt på lillgnällfisen! Förstår inte vad som är felet, är mest arg över allting. Känns som att när han inte sov så orkade han inte vara arg på dagarna (;


Nu är det inte länge kvar tills Linus blir ett år!

Ska och kolla upp lite om dagar och sånt så jag kan  berätta för folk när de kan komma och uppvakta minin... Ett år, förstår ni hur fort det har gått?



Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards