Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Jessica - 24 april 2009 11:55

Idag på eftermiddagen ska jag möta upp johanna! Det är allt vad som står på schemat för idag..

Har otroligt långa dagar här hemma, sjukt segt går det. Man tittar på klockan nästan jämt till och från och tror att det här gått några timmar men det har bara gått en halv timme max. Drygt jobbigt sånt där. Och det blir väl inte bättre heller att Linus går och lägger sig runt halv tio och vaknar halv sju. Skulle hemskt gärna att han sov lite till! :P


Jag måste försöka ta tag i det här. Måste hitta orken på att göra något på dagarna, att börja umgås som normala människor. ATt bara komma utanför dörren är ett jätte tungt beslut man tar hr. Varför vet jag inte, men det är ett jätte projekt och det är inte så att det är Linus som är det jobbiga i det hela heller. 

Nästa vecka ska det bli ordning och reda, det ska bli en helt ny tid för mig har jag bestämt. Ska tvinga mig själv att göra saker på dagarna.

Ska boka upp varje dag till nåt. Kanske  får lusten tillbaka till olika saker då?


Blir intressant att se. Men jag har bestämt mig! Måste bli ändring. 


Jag har redan bestämt själv vilka jag ska ta och hälsa på! De får väl ett telefonsamtal innan iaf! :D

Men nu måste jag äta lunch innan jag hungrar ihjäl..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards