Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Jessica - 28 april 2009 11:21

Grattis Sofia på 17års dagen!



Idag fyller min lillasyster Sofia år, så när hon slutar skolan ska jag och Linus möta upp henne och sedan ska vi gå en liten snabbis på stan. Jag ska handla en sak om den finns kvar och så ska vi kolla på sommarskor åt Linus.


Sedan när Danne har slutat och man har ätit middag ska vi dra till Stockvik med lite skräp från balkongen! Den kommer bli tom idag från allt skräp som ligger där!! Gud vad jag blir glad bara jag tänker på det.


Igår efter stan och birsta så gick jag hem till Maria, Johan och Ebba. Skulle gå tillsammans bort till Anita. Men när jag kom dit satt de och åt och sedan skulle Johan iväg. Maria hade inte slagit in presenten så Ebba och jag gick innan dem till Anita och Maria och Jens tog bilen.

Tror Anita blev glad  att jag och Linus gick dit fast Fredrik inte var med. Hon hade även gjort laktosfri tårta för jag skulle med!

Jätte snällt tyckt jag!!


Sen hem och busa med lilltrollet som var vaken til 22:22, exakt när klockan slog så somnade han. Och han sov till 7;55 och han vaknade inte en enda gång. Han fick även sova i sängen med mig inatt. (; Värsta mysigt att ha honom där igen!! Han ska få sova hos mig inatt igen bara så jag slipper sova ensammen. *myyyyyyyyys*


Idag har jag tvättat, diskat, vikt tvätt och plockat överallt. Linus är supersnabb på att dra fram massa saker och han går verkligen fram som en tornado. Blir smått galen ibland. Men han hjäpte till och plockade ihop på sitt rum. Slängde allt möjligt i sin skattkista. (;

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards