Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jessica - 23 april 2009 13:39

Äntligen har Lars blivit pappa också!!

En liten flicka kom till världen igår, en liten Bianca.. Eller kanske inte så lite vägde hon men hon var kort iaf!!

Så roligt!!


hehe, svårt att tänka sig att Lars Sjödin av alla har blivit pappa lixom. (;



Av Jessica - 23 april 2009 11:51

Imorse fick jag vakna 06:19! Men jippie vad skoj! Men det var nog för att Linus tvärsomnade runt 20:30  igår efter att vi hade kommit hem från Alnö.

Linus sov bara en timme igår mitt på dagen och sedan när han skulle sova på eftermiddagen så ville han då inte sova, han sov ungefär 3 minuter bara då och sedan var det verkligen fullrulle på honom hela eftermiddagen/kvällen.

Han var inte alls blyg för Johanna, mamma Lena eller pappa Bosse. På engång när vi kom ut dit så skulle han ta en av katterna (de har 4, 2 är bäsens ungar) Men den blev lite rädd så han sprang under huset och gömde sig och sen så ville han inte komma ut igen. (;

Sedan inne så hittade Linus allt att leka med och Lena satt mest på golvet och lekte med honom och det var lite skönt så jag fick surra med Johanna! Bosse tog en prommenad runt i huset med Linus också, så han fick verkligen all uppmärksamhet!

Han klättrade även upp för trappen somm ingenting och hittade en trött katt på övervåningen också.

Vi fick supergod mat där, grekissallad! *mums*

Sen supergod efterätt, äppelpaj och glass med kaffe till!


Johanna ska komma och hälsa på oss här hemma på fredag eller lördag! Blir superskoj! och inte nog med det, hon kommer nog hem en sväng i sommar också!!


Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, tror jag ska gå och handla lite iaf till middagen och det är väl allt jag ska göra. Måste ha maten klar när Fredrik kommer hem för sedan ska det fogas här!



Jag funderar på en sak och jag ska ta mig en riktig funderar och sedan prata lite mera med Fredrik om den saken.

Justja, 5 år kvar, sedan så kommer vi inte bo kvar här i den här lägenheten iaf! Så det är lite skönt att veta, nedräkning har börjat!



Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards