Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jessica - 1 mars 2010 09:39

Idag fyller Fredrik 26 år! Tänk så gammal han blir. (;

Idag ska jag ner på stan en sväng och uträtta lite ärende, går rätt snabbt. Sen måste jag iväg och handla till middagen idag också, blir intressant och se hur mycket jag kommer glömma innan jag är hemma. Har blivit lite så att jag glömmer bort att handla endel saker när jag är på affären, allt beror då på hur Linus beteer sig! Ibland kan han sitta snällt i vagnen men endel gånger tokskriker han och är helt galen tills jag kommer ut därifrån.


Tror min kära mor ska med och handla också! Som tur är, tänker inte gå in på en mataffär helt själv med vildingen!


Det snöar lite lätt här just nu, inte är det mycket men det kommer ändå ner lite. Får se hur mycket mera det kommer komma idag. Känns som det har snöat i flera veckor nu fast det är bara dagar. Men antar att det är för att det snöar några dagar, sen är det uppehåll och så kommer det snö i flera dagar igen.


Nej, det här går inte. Ringa lite samtal och så gööra sig i ordning!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards