Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Jessica - 21 mars 2010 13:10

Är less på att vara här på sjukhuset nu, önskar vi kunde få åka hem idag istf imorgon. "Man måste ha lite extra koll när de föds för tidigt" Men vad är det för extra koll när ingen ens kollar något?

Jag har så svårt att förstå sånt emellanåt.

Så lång tråkigt blir det också, finns ju inget att göra och eftersom man inte får ta emot besök så blir det bara att man ligger i sängen och väntar på att minuterna ska ticka på så det blir hemgång någongång.

Tänk om Fredrik inte hade fått varit kvar här? Vad hade jag gjort då? Vet inte om jag hade ens klarat av att vara här tills nu utan att börjat tok gråta eller något sånt! :P


Den har natten har varit bra, Agnes mage kom igång igår kväll och helt plötsligt slutade hon gråta och skrika så mycket så det var riktigt skönt, hon sov mer än 10 minuter åt gången inatt också, kändes som man fick sova hur länge som helst om det inte hade varit att man hade vaknat för alla andra bebisar som gråter eller det där pipande för någon vill något! Det är sånt som gör att jag verkligen vill åka hem, tänk att bara få lyssna på ingenting i stället för att måste höra massa tjut från folk som vill något!

Vi borde få åka hem idag och komma tillbaka tills imorgon egentligen, bara för att!!


Nu ska jag väl lägga mig och vila en stund till innan det är någon liten dam som ska ha mat eller att de kommer in och vi ska ju gå igenom min journal idag efter förlossningen.

Kommer inte ihåg att vi gjorde det med Linus... (=

Fast vad ska det vara bra för att gå igenom journalen? Hemska tanke bara!

Nej, man ska inte föda barn "normal och naturligt!" den saken är klar!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards