Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jessica - 2 mars 2010 09:41

Inatt trodde jag seriöst att bebisen var på g att titta ut. Shit vad jag hade ont!

Har knappt sovit för det har värkt och haft sig i magen.  Har fortfarande ont men inte så där extremt som inatt, så jag kan hoppas att det är någon form av förvärkar. Hade som sagt knappt  några värkar alls med Linus och han gav då ingen förvarning allls på att han skulle titta ut så jag har då ingen koll på vad det är!

Tur jag har tid hos Katarina imorgon, måste verkligen prata med henne om varför det gör så ont och allt sånt här.. Märker förresten rätt bra själv nu att magen har sjunkit mera också.. Tyder det på något kanske?


Linus och jag ligger i soffan nu och tittar på Pingu, var den filmen som satt i ps3an så jag slog bara igång den för att förhoppningsvis att han skulle hålla sig lite lugn nu när jag har så ont. Det fungerade för han la sig i soffan bakom/halvt på mig under täcket och ligger och tittar. Tänkte att vi ligger kvar här och bara tar det lugnt ett  tag och sen ska jag försöka ta ett bad eller en varm dusch innan vi ska försöka ta oss till mamma.


Grattis på födelsedagen mamma!


Borde väl försöka klämma i mig lite frukost också, känns inte så lockande när jag har ont.


Igår när Fredrik hade slutat jobbet så när vi var hemma fick han öppna sina paket. Han fick sponsring till sin dator, en tröja och strumpor. :P

Sen började jag laga maten och Jens kom och åt middag med oss. Efter det kom Danne med en present till Fredrik och jag tror Fredrik uppskattade den mer än mitt :P

Vet inte vad det heter och jag har lite svårt att förklara vad det är också, men det är ett hjärta som sitter fast i massa andra saker som man ska försöka ta loss genom att bara flytta runt allt. Skitsvårt och jag tycker inte det händer något alls när man flyttar allt fram och tillbaka bara.

Käkade tårta och sånt där och sedan fick Danne gå hem och vi lyckades faktiskt få i Linus lite gröt!

Han har  varken ätit lunch eller middag igår, han vägrade äta något och han fick inget där emellan heller så man tyckte ju att han skulle vara hungrig men inte då..


Nu måste jag röra på mig, en blöja väntaar på att få bytas!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards