Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Jessica - 7 mars 2010 15:45

Igår kom pappa och fikade och firade Fredrik så där lagomt i efterhand. Linus visade pappa alla leksaker och pappa fick då leka med både klossar och duplolekot! Sen var Linus snäll och delade ut kakor åt oss också, alla skulle få en var för det kan ju inte vara så att man missar någon. :P


Efter pappa hade åkt försökte jag få Linus att äta lite lunch, det går inte så bra längre. Två-tre tuggor sedan är han klar. Han åt inte ens någon kaka så man tyckte att han skulle vara hungrig. Men inte han inte, efter lunch försöket så klädde vi på oss och åkte och plockade upp Per. Drog ut till birsta, gick på Mediamarkt en sväng och Linus hade förresten tvärslocknat i bilen innan vi plockade upp Per. Efter lite sug att handla en massa på Mediamark så drog vi till Barnens hus, köpte kudde, täcke, napp och en nappflaska. Kan vara bra att ha även om det är så att inget av de kommer att användas.

Annars fick Linus två kuddar och täcken om det skulle vara så, aldrig fel med ett extra. (=

Sen kan vi hålla tummarna att allt kommer gå bra så att det blir ett täcke var.


Sedan blev det en tur in till Birsta City och Fredrik köpte 2 par jeans, kalsonger och strumpor. Så nu har han så han klarar sig ett tag tycker jag. :P

Sen åkte vi hem till Per och tittade vad fint han har fått! Man blir så avis, tänk om man kunde få så där fint här hemma också. Dock verkar det omöjligt eftersom Fredrik och jag tycker så olika om möbler och sånt. :P

Får väl tjata lite så man byter ut allt och kanske får jag min vilja igenom framöver. :D


Sen åkte Fredrik, jag och Linus och handlade på Kvantum, det gick faktiskt riktigt bra den här gången, var inte så mycket bråk med Linus så det var skönt. Missade bara två saker att handla denna gång och det berodde nog mest på att jag inte hade någon lista alls att gå efter den här gången. :P

Sen hem och grejade lite, sedan åkte Fredrik och hämtade Per. Vi käkade tillsammans och sedan spelade vi tvspel.

Linus somnade runt 21, somnade sittandes mot mig i soffan så det var lite mysigt. :D

Att de ska vara så goa små barnen när de är sjuka!!!

Vi fortsatte spela lite och sen körde Fredrik hem Per och jag gick och la mig.

Linus vaknade bara 2 gånger inatt och det var superskönt!!

Jag fick sovmorgon till kl 09 och det uppskattades otroligt mycket för jag hade vaknat flera gånger inatt för det inte fanns någon ställning alls att sova i och allt var bara jobbigt.


Idag har vi inte gjort ett dugg, bara varit hemma och slappat och haft det skönt.

Linus och jag har badat i badkaret lite tillsammans också, dock orkade jag inte sitta kvar så länge för det var inte skönt.


Imorgonbitti har vi barnmorskan igen, blir intressant och se vad som händer och vad som sägs. Vi tar en dag i taget. Efter bm så ska jag nog åka tilll mamma en sväng. Får se vad som händer också med lite andra saker då. Fredrik får förhoppningsvis höra något om en ny tid till bilen också och kanske lite mera telefonsamtal. Vi väntar och ser helt enkelt.


Nu ska jag nästan börja med middagen tror jag, får se vada som ska ätas här hemma idag. Bäst att Linus får vara med och välja också så kanske han äter något. ;P


Tänk om lilleman ändå kunde lära sig prata snart så man förstår vad han säger! Det borde han göra snart tycker jag!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards