Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Jessica - 11 mars 2010 21:50

Tänk om man ändå kunde klämma ut lillfisen nu! Det är "bara!" 29 dagar kvar till bf och jag är kräklesspå att vara gravid. Man har fått för korta armar helt plötsligt och dessutom  kan man ju inte röra på sig som en normal människa! :P

Jag klagar egentligen inte, har ju absolut inte mått så dåligt som när jag väntade Linus eller ens haft så mycket symptom som jag hade då. Det var hemskt och jag sa ju då att jag aldrig mera skulle vara gravid igen. Hade jag mått så dåligt som jag gjorde med Linus, då hade jag nog gjort abort rätt fort. Hemskt att säga men så ligger det till. Nu är jag mer än glad att jag mår så bra som jag gör! Däremot kan jag inte säga att det har varit Den bästa tid i mitt liv direkt. :P

Har fortfarande väldigt svårt att förstå mig på folk som säger att vara gravid är det bästa som har hänt dem och att de aldrig har mått så bra som då.


Nog om det,  en rolig sak som jag har upptäckt med Linus är att om man knäpper kort  på något då är han framme väldigt fort och ska vara med och man ska gärna knäppa kort på det han visar. Bjuppar på en bild på hans fot som absolut skulle knäppas på :D  

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards