Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jessica - 5 mars 2010 08:59

Sitter i soffan och funderar vart min mobil har tagit ivägen egentligen, försöker få tag på Fredrik och höra med honom om han har lagt den någonstans, jag hade den igår kväll när jag pratade med mamma. Men efter det har jag ingen koll alls på vart den  har tagit vägen! Känns som jag har sökt överallt här hemma efter den, funderar lite på om det är mr Linus som har varit framme igen och  stulit den och gömt den för mig eller om det är Fredrik som har lagt den någonstans.


Var en liten halvjobbig natt inatt, har haft ont och dessutom så trodde Linus att det var morgon så där runt 04 inatt! Pappa, pappa,  pappa och var igång och hade sig! Det var nästan så man trodde man skulle dö, Fredrik fick försöka få honom att somna om med bara nappen men det gick inte alls bra för Linus lekte bara. Så Fredrik fick så snällt göra välling och då lyckades Linus somnade om som tur var! Men sedan sov han ända till 7:30 när Fredrik bökade på en massa i badrummet så lilleman vaknade.

Fredrik gick på jobbet och Linus och jag låg och myste i sängen i ett par minuter och tittade på tvn, var massa kramandes och pussande så det var så mysigt.


Idag tror jag att det kanske blir en sväng ner på stan och sedan kanske en tur till mamma. Får se hur det blir, tänkte gå på stan en snabbis iaf, skulle behöva inhandla lite. Tänkte även gå förbi Fredriks jobb och ta hans kort, varför ska man göra av med sina pengar när man kan använda andras? :P

Ne men jag tycker han kan vara med och betala till Linus och så där så varför inte när han ändå har sagt det? :D



Men faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! vi skulle ju lämna in bilen kl 07 idag!!




9 år sedan Nora blev en liten ängel. Tänk vad annorlunda saker och ting kanske hade varit om hon fortfarande hade funnits i mitt liv. Både på gott och ont antagligen. Man vet inte om Hon hade varit världens stoltaste stora syster åt Linus då, jag tror inom mig att hon ändå hade varit det!

Hade jag inte haft så ont hade jag tagit en promenad upp till henne och tänkt ett ljus och lagt en blomma där, får helt enkelt vänta tills Fredrik slutar så åker vi och gör det då. Man måste få en blomma och ljus på sin födelsedag

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards