Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jessica - 10 mars 2010 21:31

Linus sover redan och han har sovit en liten sväng nu på kvällen på soffan. Gick inte alls att hålla honom vaken. Ska vi tippa på att han kliver upp så där runt 06:30 imorgon? Och att han dessutom kommer vakna en gång innan det?..

Tror aldrig det blir en  hel natt sömn igen för honom, vore trevligt om jag också fick det och inte behöver försöka komma upp och gå på toa några gånger på natten!

Eller det där med att försöka hitta en ställning som inte gör att man får ont i magen efter ett tag..


Fredrik sitter och spelar lite wii just nu, snart ska vi krypa ner i sängen. Eller jag ska göra det! För jag är så sjukt trött och har huvudvärk igen, förstår inte vart den har kommit ifrån!


Jag insåg precis också att jag har missat greys!!!

Ska prata klart lite med syster på msn nu och sen blir det sängen oavsett vad Fredrik säger, tror han  kommer gå och lägga sig om en stund han också. :P

Han är trött efter att måste ha tagit hand om Linus...

Av Jessica - 10 mars 2010 14:26

Halsbränna, huvudvärk åter igen och mår allmänt krassligt.

Linus sov hela natten inatt!!

Slask och blött ute bara nu, inte alls roligt väder att gå ut i. Okej om det ändå hade varait blå himmel och solsken så hade det varit en sak, men nu är det gråare än grått här så det känns mindre peppande. Linus fick vara ute en sväng på förmiddagen och jag tror han blev nöjd ändå, han blev lite less när han halkade omkring och satte sig i vatten pölarna och eftersom vi inte har världens bästa vårhandskar så blev han blöt efter ett tag och då gav han upp.


nu ska vi fortsätta med det vi höll på med, nämligen slappa på soffan framför tvn och leka lite med bilarna och bygga lego samtidigt.


jag kom ihåg varför jag inte brukar ha så kort hårt, det lockar ju sig så förbenat mycket! :D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards