Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Jessica - 6 mars 2010 10:09

Underbart  fint väder ute idag! Syndd att det är lite kallt fortfarande, men det ser ut att bli varmare och det vore lite skönt.


Min pappa kommer om en timme ungefär så det enda vi gör just nu är att vänta på honom, jag funderar på att ta en dusch undertiden.

Jag tror att vi ska försöka hitta på något efter att pappa har varit här, han skulle komma in och fika och fira Fredrik litegranna. (=


Vi hade en liten tung natt inatt, Linus har blivit förkyld återigen så han har legat och hostat hela natten mer eller mindre och att han dessutom vaknade ett par gånger och skulle leka och ha välling gjorde väl inte saken bättre. Men man får väl tänka att det går förhoppningsvis över när han blir frisk igen!

Det är det där dumma snoret som bara rinner på dagarna och täpps igen på natten som gör allt jobbigt för honom. Igår var han extremt mammig, fick inte ens gå på toa utan att han skulle bli helt galet ledsen. Lillepluppen!!


Nej, nu blir det dusch och sedan får nog Fredrik vara med och besluta lite på vad vi ska hitta på att göra idag. Något måste vi göra, vi borde åka och kanske inhandla något litet till den där bebisen i magen också. (; Kanske vore bra att ha något litet klädesplagg i ministorlek. Runt storlek 50-56 kan ju vara bra att ha ett eller två plagg i. Kan hoppas att det inte blir ett prematurbarn som kommer, sånna småplagg är ju helt borta som sagt var. Dumma dumma dumma jag... Ska aldrig vara snäll och låna ut något sånt värdefullt igen... Blir lika ledsen varje gång jag tänker på att alla Linus kläder är borta..


Duschen var det

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards