Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Jessica - 4 mars 2010 09:05

Igår morse var jag hos barnmorskan återigen. Förstod inte riktigt vad jag skulle dit och göra, var nämligen så att när jag kom dit så fick jag lämna in mitt urinprov. Sen fick jag gå och sitta utanför hos Katarina, kom in till henne och så tog hon blodtrycket på mig. Var rätt okej tryck igår, 133/82 så det var godkänt. Sen  så var det klart egentligen men Katarina tyckte vi kunde unna oss att lyssna lite på lillhjärtat ändå,  så vi lyssnade och hon kände och klämde lite på magen. Var en sjuksköterskeelev där också så hon fick också klämma lite på magen. Tror hon hade lite svårt att känna allt för det var mycket ta ett djupt andetag och andas ut när hon skulle försöka känna huvudet som fortfarande ligger neråt.

Gick bra ändå fast det gör ont när de känner så.

Vi mätte aldrig magen för jag ville inte må sämre änn vad jag gör...

Så vi spara det till om 5 dagar när jag ska dit igen!? Varför!?!?


Pratade om att ja ghar ont och det var som vi trodde, det är förvärkar jag har. Kan ju försöka hoppas på att jag inte behöver gå med sånt ont ända fram till 9/4 utan att bebisen tänker ploppa ut tidigare! :P

Kan knappt sova på nätterna för det gör ont och man måste koncentrera sig på att andas!


Förresten, inatt sov Linus hela natten igen! Från straxt efter 22 - 07:13!!! Helt ljuvligt! Han åt dessutom både lunch och middag igår! Fick i honom lite gröt också innan han gick och la sig.

Han sa nom nom nom och pekade på munnen när han vaknade och så då fick han en flaska välling. Inte lätt att  vara så hungrig när man vaknar.. Trodde nästan han skulle somna om men det var ju en liten dröm man hade. (;


Nu ska jag försöka äta lite frukost, börjar känna att det saknas något i magen. :P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards