Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Nu ni!

Av Jessica - 30 mars 2011 10:42

Nu är det inte så där super länge kvar tills jag fyller år faktiskt! Min dag börjar närma sig!

Däremot vet jag inte riktigt hur skoj den kommer bli, Fredrik jobbar nog hela hela hela dagen. Vi ska iväg med Agnes och vaccinera henne för hennes 1års kontroll dessutom. Linus ska få vara med sin moster Bodil, ska lämna honom innan vi drar med Agnes och han kommer med henne när de ska fika lite tårta här hemma. (:


Linus var iväg med sin far igår och badade på minisim, han hade tyckt det var lite små töntigt en sväng för han kunde ju allt och så ville han ju simma bara! Inte alltid lätt när man måste göra som alla andra, men han får lära sig. Vi tar det sakta men säkert. Skönt att han inte är det minsta rädd för att bada längre också! Att hoppa och hamna under vatten är barnlek nu! :P

Blir nog en liten jobbig sommar med att passa honom hela tiden då känns det som, men ändå roligt att han antagligen kommer tordas att leka mera i vattnet och sånt och inte vara rädd. Då kanske han törs följa med oss ut på djupare vatten också! :D


Men nu ska jag nog ta och bädda en säng eller två innan det är dags att värma på lunchen. Lika bra att göra allt sånt innan så man har något att fördriva tiden. Tror Danne skulle dyka upp här sedan. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards