Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Fiak med Sara!!!

Av Jessica - 22 juli 2009 11:47

Idag ska jag iväg och fika hos Sara!!! Var så sjukt längesen jag träffade henne så det ska bli så skoj!

Sitter och väntar på Veronica ska ha ätit sin lunch innan vi ska dra.

Linus ska få vara hemma eftersom han är på väg att lägga sig nu och så sover han fram till 14-14:30. Tror att Noel skulle få vara med Kalle också undertiden. (;


Nu ska jag ta och se hur det går att lägga  Linus, verkar som Fredrik gör något galet för det är vrål från Linus sida!




Hahah justja, igår när vi var hemma hos min kusin Linda så var Linus ute och lekte med Isabell och Adam. Det slutade med att Linus fick åka i body och blöja när vi åkte hem, för han hade naturligtvist skitat ner sig som bara den, han hade lera överallt. (= Är det sommar och det är barn som leker så ska de vara smutsiga! Han verkade ha skitskoj så det gjorde inte så mycket. :P 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards