Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Ändrade planer

Av Jessica - 12 mars 2010 17:04

Blev inte alls som jag hade tänkt idag! Inget av det alls blev det, men vad gör det?

Blev ännu en hemma dag idag och det har ändå varit skönt, tog och tvättade en maskin idag också. Har inte gjort det på 2 dagar och då är det överfullt igen..

Sen så har jag städat i köket och pysslat på och helt plötsligt så var det dags för Linus lunch och så en liten vila på det.

Satte mig framför datorn och slappade medans han sov och så blev det långprat i mobilen men det var skönt det. (;

Har städat upp på Linus rum också, förstår inte hur han lyckas röja ut allt som finns där! Det går så fort!! :D

Men han var jätte duktig på att hjälpa till idag faktiskt, behövdes inte ens bli något bråk alls för att få han att lägga alla bilar i hans billåda.


Plockat i badrummet också, rensat lite i badrumskåp och lite sånt där. Förstår inte varför det blir så stökigt där inne och hur det kommer sig att det alltid ligger huller och buller där? Ändå når jag bara ner till nedersta hyllan så jag misstänker att det är någon annan som gör det som tex Fredrik. ;P


Linus har snart varit utan blöja i en hel timme utan att han har blivit hysterisk eller att det har hänt en olycka. Kanon tycker den här mamman!! Vore så skönt om det fortsätter att gå så här bra, då kanske han blir blöjfri innan hösten iaf. (;

Vi tar en dag i taget och ser hur bra det går. Sakta men säkert för vi vill ju inte att han ska gråta så han kräks bara för att han måste vara utan blöja ett tag..


Enbart 28 dagar kvar! Blir att försöka hitta på något snart så den kommer ut tidigare, får gärna komma ut imorgon eller något sånt där. Vore väl bra om det blev så? :P

Gör mest bara ont att gå runt och vara höggravid nu, jämna plågor i höft, ben och den där magen!! Inte bara bukväggentjoffset som gör ont utan de där förvärkarna/sammandragningarna som är så hemska!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards