Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

fick permiss, åter på sjukhuset ett par dygn..

Av Jessica - 24 mars 2010 15:27

Vi fick permiss så vi fick åka hem i hela 2 dagar innan vi var här uppe på detta tråkiga sjukhus.

I måndags fick vi åka hem på eftermiddagen, så vi åkte fort som bara den till mamma och pussade och kramade sönder Linus!

Var där en stund och sedan åkte vi hem, Maria och Johan kom och hälsade på en sväng hemma och Linus tyckte det var roligt att sin mamo var där och lekte med honom.

Landade lite hemma och tyckte det var så skönt att få vara hemma, tisdag morgon fick vi kliva upp och göra oss i ordning och åkte upp till sjukhuset igen, upp till bbhmottagningen för lite vägning och provtagning för gulsotet som lillflickan har.

Hon låg över gränsvärdet men barnläkaren trodde att det skulle kanske ordna till sig eftersom mjölken hade runnit till riktigt och hon började äta riktigt mycket och så där. Så vi fick åka hem, så vi åkte till mamma och fikade lite.

Sen ner på af och skrev ut mig, in till länsförsäkringar och skrev under försäkringen på Agnes och sedan till stan en sväng.

Fredrik fick ta med sig Agnes och Linus in på Telia och jag sprang med mamma och mötte upp Bodil och gick på H&M.

Mötte upp Fredrik efter en liten stund och sedan åkte vi och barnen och handlade lite nödvändiga saker.

Käkade middag hemma och sedan kom Per, Theres och Wilgot och hälsade på oss!!!

Var så roligt att träffa dem och Linus tyckte det nog var roligt med Wilgot fast Linus röjde på med honom.


Och så kom Örjan, Maggi och Louise också. Så Agnes fick massa presenter som var supersöta och super bra!!

Av Per, Theres och Wilgot fick hon en jeansklänning och kalasisar med spets på stjärten!!! Hur söta som helst!! Tack så jätte mycket!!!


Av farfar så fick hon en supergo och rosa filt och en liten tygdocka! Jag hoppas lite att hon kommer bära med sig filten överallt jämt så där som Linus gör med sin filt. Även att filten är exakt likadan förutom att hennes är rosa och hans är blå. Det är så skoj!! :D


Imorse fick vi åka och lämna Linus hos mamma igen med hans saker.. Sen upp till sjukhuset för mera prover och väntan.

Sen träffade vi barnläkaren och nu ligger Agnes och solar och där ska hon ligga i några dygn. Vi hoppas att det bara är 2 dygn och inge mera! Är så less på att vara här på bbavdelningen och är instängd i rummet så man ligger bara och stirrar in i väggen. Kan inte gå ut till "allrummet" heller eftersom lillfisen är fast i hennes egna solarium...

Kl 19 ska de komma in och ta proverna igen för att se om det har stigit eller om det har börjat gå neråt. Vi håller alla tummar och tår på att det har gått ner jätte mycket!


Nej, ska väl ta och koppla ner och spara lite batteri eller något sånt här och läsa en till bok kanske?


Känner mig som världens sämsta mamma också som lämnar Linus hela tiden. Inatt var han så förstörd så han sov nästan inget för så fort han somnade så skrek han på mamma eller pappa och helst båda två. Fick sitta med honom evigheter och sedan fick Fredrik ta en madrass och lägga sig i tvrummet med honom och sova där så jag fick lite sömna mellan Agnes matning och blöjbytning och smågnällande av henne...


fy säger jag bara, vill vara hemma med båda mina älskade barn!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards