Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Jessica - 5 februari 2008 22:29

Här kommer bilden på skorna!

Av Jessica - 5 februari 2008 16:21

"idag är det semeldagen, jag hopppas fredrik kommer hem med en semla från mig..*pik pik* "



hahahha herregud!!

jag menar naturligtvist att han ska komma hem med en semla åt mig och inte från mig!! 


tack sara för att du sa nåt :P





Av Jessica - 5 februari 2008 13:51

igår fick jag nya skor av fredrik!!!!!

riktigt fina!! nästan likadana som veronica hade köpt, men inte riktigt!!

mamma fick gå och lägga undan och fredrik fick äran att gå och betala dem när han slutade! :D

riktigt sköna var de också!!

ska försöka ta kort på mobilen på dem och lägga in dem sedan, men får se hur det går..


danne kom hit en sväng igår så vi spelade mario sonic olympic på wii... gick rätt bra för mig, jag vann över danne iaf ;P

skulle nästan behöva ett nytt spel snart ja, bara för att ha nåt att göra på dagarna, har sjukt långtråkigt hela dagarna...


idag är det semeldagen, jag hopppas fredrik kommer hem med en semla från mig..*pik pik*


hihi, jag har skickat iväg morsan på bebisklädersjakt! hon hittade jätte mkt på värsta rean på kappahl, så hon la undan dem så får fredrik gå och handla de när han har lunch!


nu ska jag typ kanske försöka städa lite.. eller nåt sånt.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards