Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Jessica - 19 februari 2008 14:26

bäsen skulle nyss få en kompis, var en kvinna som var ute och gick med sin katt i koppel (innekatt) precis så där som jag brukar måste göra med min katt för att hon ska vilja vara ute, men iaf, bäsen satt vid balkongdörren och så kom hon och gick med sin katt, hennes katt jamade och pratade med bäsen, och vad gör min katt? reser ragg och börjar fräsa åt den lilla stackars katten..

elak min katt är! hon är så dum min katt, ibland ska hon vara snäll med andra katter och nästa sekund, då kan hon komma på att den katten som har varit snäll hela dagen är faktiskt dum så hon måste fräsa och sånt.


vet ni vad jag har gjort? jag har börjat grejja i köket lite smått :P

har typ städat undan allt och tagit bort allt, de jag behöver ha kvar där inne står på köksbordet, och så har jag lyckats riva bort lite tapeter också, men de går lite trögt just nu, för jag skulle behöva ha en spackelspade för att kunna kirra resten.. tror jag ska ringa morsan och se om hon kommer hit för då kan ju hon ta och köpa en sån åt mig :D 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards