Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Jessica - 6 februari 2008 12:03

hehe nu såg jag en sak på bilden från skorna, jag bjuppade även på ett hårstrå tror jag att det är :D

men de får ni ta :P 

Av Jessica - 6 februari 2008 11:52

whiee! idag fick jag papper om klassfesten, eftersom det är 10 år sedan jag gick ur 9an, så den 6 juni då jävlar är det party :P

dock så får vi se om jag kan gå! jag kommer ju ändå ha en liten knodd då..


idag har jag varit duktig, jag har dammsugat, torka golvet och diskat så nu är det fint här hemma! värsta fint till och med!! :D

pappa ska komma om nån timme och låna duschen också, för han tyckte det var lite onödigt att åka från jobbet i stan hem till viskan för att duscha för att sedan åka ner till stan igen för att vara på sjukhuset en sväng.

så då får han komma hit och dsucha ist! och kanske ta en liten fika, om han har med sig fikabröd, men kaffe kan jag iaf bjuppa på!


nu ska jag ta och stänga balkongdörren, har den öppen för bäsen ville titta ut en sväng :D


jag fick en semla igår! :P 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards