Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Jessica - 18 februari 2008 12:46

jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga, men oftast känns det bara meningslöst eftersom mina dagar ser exakt likadana ut för det mesta, det är lixom vakna, äta frukost, duscha, klä på sig, sätta sig framför datorn och även kolla på tvn.. surra lite i mobilen, sen när fredrik kommer hem så är det middagen som gäller, sen kollar jag på tvn och fredrik spelar oftast.

Alltså, ni får inte missuppfatta mig nu, för det är så att jag kan inte göra så mycket annat heller för det är så att jag mår verkligen illa hela tiden, jag skulle kunna kräkas när som helst och jag kräks rätt ofta, och det är lixom inte på morgonen som jag mår illa utan det är fan under hela dagen.


idag är även en sån dag där jag är otroligt yr och jag mår fruktansvärt dåligt, så jag orkar inte göra nåt alls, ligger i sängen och mår piss är vad mina dagar ofta gå ut på.. och har man tur kan man klämma in några kompisar där emellan också..


men i helgen iaf, i lördags åkte jag och fredrik ut till birsta, åkte först på baby proffsen och på barnens hus och köpte en nappflaska. Sen åkte vi till ikea och mötte upp thomas, jannicka, gnurf och lina.. där köpte vi golv till köket, sen drog vi och köpte tapeter, fogmassa, kakel och lite sånt till vårat kök.

äntligen så ska det renoveras här hemma!!!!!!!!!!  min kusin kommer på lördag och tapetserar och målar taket och sånt, och före de så måste vi kakla där inne..


så nån dag nu i veckan ska jag riva tapeter och riva ner kaklet, men när det får vi se.. huvudsaken är att det är gjort innan helgen iaf :P 


nee nu ska jag surra vidare på msn och sånt.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards