Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Jessica - 9 februari 2008 11:29

igår fyllde stora syster år, så idag ska vi fira henne.

jag sitter här och väntar på att fredrik ska komma med bilen nångång så vi kan dra och köpa en present till henne och sen hämta lillasyster och samira.


sen hoppas jag på att det blir smörgåstårta, eller hoppas, jag vet att det blir de :D farsan och lena får vänta på fikat tills vi har kommit dit :P

och jag hoppas att farmor och farfar kommer till bodil och hälsar på också, det var längesen jag träffade dem nu.. var typ snart ett år sedan, och eftersom de inte är de piggaste människorna just nu så vill man nästan passa på att träffa dem.


nee, ta på mig skorna och jackan så man är klar när fredrik kommer, och kommer han inte riktigt snart då får jag nästan ta och ringa honom och se vart faen han har tagit vägen, men jag antar att hans far ska surra med honom endel innan ockås, brukar lixom vara så..


sen idag vet jag inte alls vad som händer, tror vi skulle se melodifestivalen, alltså delfinalen eller vad de är med lina och gnurf ikväll iaf. (= 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards