Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Jessica - 27 februari 2008 11:25

vi måste komma ihåg att köpa silikonfog till köket, så att vi kan sätta dit de vid diskbänken och så...

och vet ni vad?!?!? idag kommer golvet läggas!!!


jag vet inte vad jag ska göra idag, vila, vila, vila och åter vila, eftersom barnmorskan tyckte att jag ska göra de fram tills provsvarena kommer.. 


jag låg och funderade igår kväll på pojknamn, just nu känns det som att vi aldrig kommer komma överrens om pojknamn. Jag har ju massa namn som jag tycker är fint och sånt, men fredrik tycker naturligtvist att de inte alls är fina då.. just nu vill jag ha isak, linus eller casper, men jag kommer verkligen inte få nåt av dem tror jag.. 


fredrik fyller år på lördag, så  nu vet han att han ska få ett par jeans av mig i present, måste lixom tvinga han att följa med och testa ut ett par :P


sen på lördag kommer även min far för att fira fredrik, och min mamma fyller på söndag så hon kommer hit och firas på lördag också! och jag misstänker att mina syskon kommer och firar fredrik också :P

eller jag vet att de gör de (;


ne, bädda sängen kanske? eller duscha?

någonting måste jag göra iaf, diska kanske?..

får se hur mkt jag orkar göra, får ju inte glömma att jag ska ligga på soffan och bara vila så mkt som möjligt.. (kan skylla på det så fredrik får städa (;) 


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards