Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Jessica - 24 februari 2008 23:16

var iväg till frida och käkade lite smörgåstårta, sen åkte vi och hämtade maria för fredrik och maria skulle kirra det sista med kaklet och lägga dit fogmassan, dock hade de inte torkat riktigt så maria ska komma hit imorgon runt 10 halv 11 och göra klart det åt oss! (=

och sen på eftermiddagen så kommer min kusin Nillan hit och tapetserar, sen så är det väl bara thomas som ska komma hit och lägga golvet med fredrik! sen är det mer eller mindre klar. okej, vi har skåpluckorna kvar också, men de ska nog min morbror ta till helgen eller om han tar de till veckan nångång, men de behöver jag bara skruva ner så hämtar han dem och kirrar de åt oss!

sen är köket äntligen klart!!


fredrik var iväg på bio med gnurf och danne förut, men jag orkade inte följa med så jag låg hemma och kollade på en annan del av köping och wallander filmen på 4an ist.. åter en söndag som jag fick egen tid ;P


tänkte nästan ta och lägga mig i sängen nu ja, och försöka sova, för jag tänkte kliva upp rätt tidigt imorgon för på tisdag, då har jag barnmorskan 8:30.. och jag måste ha nån dag på mig att kliva upp tidigt för att jag ska orka med att kliva upp tidigt och vandra iväg såååå tidigt på morgonen :P

och för jag måste kunna käka frukost och sånt också utan att dö..

jag mår fortfarande jätte illa hela dagarna och sånt, men jag får tänka att det är bara 10 veckor kvar nu!! bara 10 veckor, och vet ni?!?! de kommer nog gå jävla fort faktiskt!!


nee nu blir det sängen.. 

Av Jessica - 24 februari 2008 14:51

vi rev klart allt, och jag kan tala om att det blev inte kaklat i fredags som det var tänkt, jag förstår verkligen inte hur fan det var tänkt,..

allt var ju bokat och klart!!!

men nej, vi säger inget utan vi kommer hit och säger inget utan typ bortförklarar sig lite lätt och sånt men inte att det inte ska bli kaklat... men skit samma.. det håller på att göras nu iaf! (=

så äntligen händer det nåt!!


min morbror kom hit en sväng igår med tapetbordet och sånt, och han visade mig också hur jag skulle göra för att få bort listerna på skåpen så det ordnade sig ocskå! han ska slipa dem när jag har tagit bort listerna och vet ni? han ska även måla dem åt mig och han kommer även måla skåpen åt mig!! så skönt att ha en morbror som är målare!!

justja, min kusin kom igår och målade taket och spacklade väggarna också, och imorgon kommer hon och tapetserar, eftersom kaklet ska vara klart då!

så det som har hänt i helgen är att det har bara rivits klart, och grejjats i köket..


idag nångång är de tänkt att vi ska till frida och fira henne också, hon fyller år imorgon men hon bjuppar på smörgåstårta idag så man måste ju dit :D

 men hmm, undra om jag ska ta och kolla om det är klart i köket nångång så de kan lägga fogmassan nångång, och efter de är det tvättninen kvar, sen är de fan klart mer eller mindre..


även att det var lite dumt att glömma bort att ta bilder över hur de såg ut förut och ta kort när de är klart! men skitsamma, jag kommer aldrig minnas de hemska köket som har gett mig mardrömmar i snart 2 år..



Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards