Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Jessica - 25 februari 2008 12:45

äntligen är fogmassan på plats!! ser helt sjukt ut, alltså, köket börjar bli bra!!!! och ljust och fint!! vi behöver ju det eftersom det är så litet!!!

ska vänta tills det har torkat riktigt och sen tvätta av det! 

shit, jag blir så glad att det äntligen äntligen händer nåt!

och att de inte bara sägs ;P


jag vaknade helt själv 8:15 imorse, så jag käkade frukost, bäddade sängen, kirrade med tvätten som jag började tvätta kl 12 :D och sen låg jag på soffan och väntade på att maria skulle komma..

när hon kom så grejjades det i köket och sånt, sne så gick jag till tvättstugan och så gick jag upp igen och slog på datorn.

jag ska ta och springa ner nu igen eftersom de är klart och jag måste försöka hinna tvätta så mkt som möjligt idag, jag hoppas det hinner tvättas klart, men det är inte helt säkert faktiskt..

men men..


nu sprang jag 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards