Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Jessica - 22 februari 2008 11:03

okej, jag har lite att skriva nu faktiskt :D

mina dagar har inte sett ut som de brukar :P

i onsdags så vaknade jag av att danne ringde och frågade vilken buss vi skulle ta, vi skulle ju ta halv 11 bussen så jag funderade vafan han ringde mig så tidigt för, men efter jag har vaknat till liv i huvudet så fick jag panik, klockan var kvart över 10 och inte kvart över 9 som jag hade fått för mig!!!

men vi lyckades lösa de där med att danne åkte och hämtade bilen och sen hämtade upp mig och morsan!

så jag hann käka lite frulle och klä på mig och sen hämtade vi upp morsan och drog iväg till lillasyster i ljustadalen, när vi kom dit så var det bara att sätta igång och bära grejjer till flyttbilen (hon flyttade till nacksta)

dock så bar jag inte så mkt utan jag underhöll samira en sväng ist :P

jag fick även henne att somna sittandes på snedden i vagnen, så när jag skulle fälla ner ryggstödet så låg hon fortfarande mot vagnens sida så jag fick lyfta henne och lägga henne till rätta..

så innan de hade fyllt flyttbilen så åkte jag, frida och mamma in till stan, gick på apoteket en sväng och sedan så tog jag bussen hem med samira, gick på ica och köpte lite lunch till oss, och jag började med den när jag kom hem eftersom hon sov fortfarande..

hon vaknade och var hur gooo som helst!! värsta mysmonstret skulle hon vara, och när hon hade vaknat till så käkade vi lunch, och sen så kom lina hit en sväng och lekte med samira också!

hehe jag satte henne i en hoppgunga här hemma också! hon hade hur roligt som helst med den, skrattade och hade sig..

sen kom fredrik hem och lina gick.. så då blev de mera bus med samira och klockan hade tickat på så jag ringde frida för att höra hur de gick, då bestämde vi att vi skulle mötas hos morsan och jag skulle lämna samira där, så vi tog en prommis dit och samira somnade rätt fort när hon låg i vagnen..

sen tog fredde och jag bussen hem, vandrade till thomas och firade honom på hans 25års dag :D

käkade lite tårta och sånt, sen blev de hem och sängen!


torsdag: jag städade upp här hemma lite och så rev jag klart nästan allt i köket, och thomas och jannicka kom hit en sväng på kvällen också för thomas fick hjälpa mig så jag kan ta bort fläkten! så nu är det bara att skruva bort 4 skruvar så lossnar fläkten! så jag hoppas det går vägen nu och att det inte blir något fel!.. det var väl allt jag gjorde igår faktiskt..


idag: jag ska ta de sista tapeterna och sånt i köket idag, och kl 16 så kommer maria hit och ska sätta kaklet åt oss.. och jag hoppas verkligen att allt kommer gå hur bra som helst!! jag vill verkligen att det ska fungera!!och att det inte uppstår nåt tok, men med min tur så lär de väl göra det.. *suck*

men men, bara hållal tummarna..


nee nu duscha så jag vaknar riktigt till liv och sedan fortsätta här hemma! måste försöka få ut köksbordet och sånt från köket också :P och orka bära ut allt, så drygt när magen är ivägen för allting!!!!

jag är fan less på att det ska vara så här!

från att vara rätt smal till att väga typ mer än de flesta så är de jobbigt, inte bara jobbigt att gå, men den där magen är fan ivägen förallting, jag tänker inte riktigt att jag kan kanske inte klämma mig förbi så där som jag gjorde förut, men men, de är inte alls länge kvar, de är räknat att de är 10 veckor kvar nu bara.. så de går fort 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards