Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Jessica - 2 mars 2008 11:50

alltså, jag blev verkligen riktigt jävla förbannad på våra "så kallade" kompisar igår.


dagen började med att jag väckte fredrik så han fick sin present och sånt, och så grejjade vi lite här hemma, sen dök pappa och lena upp här för att fira fredrik. Vi käkade tårtan och surrade skit och fredrik öppnade presenter, sen åkte de hemåt.


Sen kom mamma, bodil och fatima och firade fredrik och han fick massa presenter och så blev det tårtätning igen, sen vandrade de hemåt och fredrik och jag väntade på att gnurf, danne, thomas och jannicka skulle komma.

Lina kunde inte komma för hon skulle jobba, men hon ringde och sa det iaf tidigit på dagen.


iaf, fredrik sätter sig på msn en stund för vi bara väntade och väntade, då frågar gnurf helt plötsligt om vi skulle med han och danne på bio, så fredrik blev lite paff och frågade när de hade tänkt och komma och fika då eftersom det var sagt att de skulle komma då..

men då klämmer gnurf ur sig att de tänkte komma idag och fira ist, men hallå?!?!?!?! när fan hade de tänkt säga nåt till oss egentligen?!?!

menar, vi har inte tid idag, vi ska till birsta, sen kommer örjan och sen ska vi till morsan..


jävla bra kompisar de där! blir så arg och irriterad!!!


nu ska vi dra iaf, jag orkar inte med att skriva nåt mera här för jag blir bara ännu mera förbannad, men jag kan lova er att fredrik blev jävligt besviken på er, och jag fattar inte hur fan man kan göra så mot kompisar, speciellt när man har sagt en sak först.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards