Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Jessica - 4 mars 2008 23:36

Här kan ni se hur jag rullar fram..

(lite konstiga färger, togs med fredriks mobil) 

Av Jessica - 4 mars 2008 12:36

jag blir tokig på våran dusch! den saken är klar, det är nåt seriöst fel på trycket i duschen.. det kommer typ inte ut tillräckligt med vatten så att man kan blöta igenom håret normalt!!

 måste fan ta och ringa och se till att nån jävel fixxar de där nu!  blir bara sämre och sämre tryck i skiten!

man ska lixom inte behöva tvätta håret under kranen i handfatet bara för att trycket i duschen är så världelöst!!!


håller på att värma lite lunch nu! ska äta lite lasange idag faktiskit :D

och jag har varit på ica och köpt frimärke så jag kunde skicka in stämpelkortet som skulle ha blivit iväg skickat för ett bra tag sedan ^^

men jag har totalt glömt bort det.

 och jag har gett katten ppiller också, så jag har varit lite duktig iaf ;P


sen ska jag ta och bädda sängen, dammsuga och torka golvet, och justja, diska ur ungsformen jag använde igår till middagen som var tvungen att stå i blöt.



fan, katten står och skriker nu och är kåt! jag hoppas ppillerna börjar verka riktigt bra nu snart.

men de brukar hjälpa fort.  (=

Av Jessica - 4 mars 2008 11:00

haha jag måste bara skriva lite om igår, fredrik är inte direkt min egna lilla handyman inte :P

jag funderar vad han skulle göra utan mig ^^ 


igår när jag stod och lagade mat så tyckte jag att det tok fruktansvärt lång tid för vattnet att koka upp, varför händer de inget lixom?

så kollar jag, så lyser inga lampor alls på den, så då misstänker jag att det har gått en propp, men min älskade karl förstår inget alls han.

jag går ut i hallen och ska kolla proppskåpet, men inte såg jag riktigt och jag behövde ha en stol, så fredrik hämtar en stol och ska kolla. så jag frågar hur det ser ut, så han säger att de ser ut som vanligt :P

okej tänkte jag, så jag fick iaf kliva upp på stolen och kolla, och vad är det första jag ser? joo, en propp har gått.

så jag kliver ner och ber fredde skruva ut den propp som har gått, men vad säger karln?!?! den är så varm!! tänk om jag får en stöt och typ dör??!?!?

men ursäkta?!?! den har bara gått sönder och den blir lixom varm då för den har typ blivit överbelastad, och den är gjord av porslin.

 så jag fick iaf kliva upp och skruva ur och byta och sånt. 

sen var de bara att laga maten iaf :D



om han inte hade mig och det skulle hända likadant igen, då skulle han först köpa en ny spis och funkade de inte då, då skulle han sälja lghten, istf kolla proppskåpet ^^ 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards