Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Jessica - 14 mars 2008 19:54

men åh! jag har glömt att skriva om att Samira fyller 1 år idag!

hon blir ju stora tjejen nu, hon är ingen bebis längre alls :P

ska fira henne på söndag så då ska hon få öppna paketerna som fredrik och jag har köpt till henne! (=

tror hon kommer bli glad över sina badleksaker eftersom hon älskar att bada :D


nee, nu ska jag fortsätta här 

Av Jessica - 14 mars 2008 13:21

idag gick man in i vecka 33, alltså är de bara 7 veckor kvar om allt går som det ska.

tiden bara rusar iväg känns det som, man hinner lixom inte med allt man har tänk göra..

vi måste nog ta och skaffa lite kläder åt våran lille knodd och så kanske vi borde skaffa en säng väldigt snart :P

jag kommer bli tokig på hur trångt och jävligt det kommer vara sedan, så jag hoppas seriöst att vi får tag på en lght nångång..

kanske skulle behöva åka ut till birsta i helgen och kolla upp och bestämma oss för vilken säng vi ska ha åt honom :D

kan ju vara bra att ha det gjort.

 känns helt sjukt att det är så kort tid kvar faktiskt.. att det är riktigt snart som allt kommer hända, och vet ni?

jag är fan livrädd för förlossningen... jag vet inte riktigt vad de är jag är rädd för, men de kan vara att jag är rädd att det kommer hända sammasak med den här lille knodden som det gjorde för Nora..  min lilla ängel...


Nora

Den lilla ängeln som ska bli stora syster, hon som skulle ha nyss fyllt 7 år..

Nora, den lilla ängeln som alltid kommer vara mitt första barn, som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta, som alltid kommer finnas i mina tankar, som jag vet hade blivit en stolt stora syster när hennes lillebror kommer till världen.

Jag vet att min lilla ängel kommer vaka över oss alla och hon kommer att se till att allt kommer gå bra och att hon kommer få världens finaste lillebror. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards