Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Jessica - 31 mars 2008 11:22

behöver jag ens nämna det egentligen?

det är den sista mars idag! och vad betyder det?!? jooo det är min dag idag!!!

hela 26 år blir jag!

26 är inget jämfört med 25 iaf! den saken är klar :P



katarina (barnmorskan) ringde nyss och sa att mina prover var hur bra som helst! och att jag behövde inte vara orolig eller nåt sånt, var nog mera hon som var lite onödigt orolig sa hon ^^

så det var lite skönt att höra iaf!


i helgen har  vi hjälpt min morbror att flytta, och min mamma..

och så har pappa, lena, farmor och farfar varit här och firat mig!

jag fick ett dubbelvåffeljärn av pappa och lena! precis som jag önskade mig :D

och så fick jag lotter av farmor och farfar och vet ni?!? jag vann på alla lotter förutom 2, men på 6 av lotterna vann jag, dock inte super mkt men iaf! jag är den som aldrig brukar vinna juh! (=


eftermiddagen så kommer morsan och de och firar mig, sen så är det meningen att vi ska kolla på lght ikväll också..

och imorgon så har jag ultraljud igen och läkaren...

sen tror jag att jag ska bjuppa in lina och alla de på fika..


onsdag har jag barnmorsakn.. och sen inge mera tror jag :P

 måste kolla vilken dag maria, johan och ebba ska komma också..



sara: vilken dag slutar du tidigt eller vilken dag vill du komma och fika och mysa med mig?!!? :D 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards