Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Jessica - 6 mars 2008 22:01

nu är jag äntligen hemma från mormor, blev lite längre där än vad jag hade tänkt mig.. men det kanske var lika bra det?

mormor börjar bli sjukis så jag kirrade alvedon från grannen och stoppade om henne i sängen en stund. sen lagade jag middag åt mig och min kusin andreas som är hos mormor.

var full rulle där iaf, massa kusiner och sånt.

träffade även min kusin Anna och hennes barn Hugo idag!!

hugo har blivit så stooor, och surrar som tusan gör han ocskå :D

han har förklarat för mig att tjejer och killar ser inte likadana ut, och att annas bröst inte är fina utan bh.. ;D


Fredrik är nere hos sin far och visar upp sin iphone som han fick igår :P

även att han glömde hämta mig när han slutade för han satt och pillade med telefonen så mkt ;P så jag fick lov att vänta typ 3 timmar innan han kom.. men det var väl inte så oväntat eftersom han har väntat och längtat efter sin kära telefon.


nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet och sen bara krypa ner i sängen och fälla igen mina små ögonlock, för de vill hemskt gärna vara stängda redan nu..


stänger av min mobil ikväll så jag får sova ut.. 

Av Jessica - 6 mars 2008 09:49

hehe, jo veronica, det är jätte tungt nu faktiskt, det är riktigt jobbigt att bara röra på sig numera... (=


idag ska jag åka till mormor, hon ville att jag skulle komma och så har jag mina "små" kusiner där också. De är inte så små längre, de har ju kommit upp i tonåren och dessutom kommit i målbrottet :D


igår firade vi lina och fredrik!

det var mysigt, fikade och pratade skit :D

jag ska skriva lite mera när jag kommer hem.

måste ta och göra mig i ordning, bussen går ju kvart över och jag sitter här i handduk fortfarande! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards