Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Jessica - 17 mars 2008 15:48

jahapp då har helgen rullat på också, i lördags så lånade vi bilen och så hämtade vi upp mamma och sofia och sen brummade vi ut till birsta.

vi var på babyproffsen och på barnenshus för att kolla på spjälsäng.

och nu har jag hittat och blivit lovad sängen jag vill ha!!

den är typ rund ^^

fast man kan göra den större och nästan som en vanlig säng också, så nästa månad ska den inhandlas eftersom de är sån liten tid kvar då :D

den var billig om man köpte alla grejjer till, då kostar den endast 5000:-!! som hittat!! (;

eller inte, sjukt att den var så dyr, men jag tycker att eftersom vi har allt annat som är begagnat så har jag all världens rätt att köpa en ny säng för det priset :D 


Sen iaf så åkte vi hem till frida för att fira samira som hade fyllt ett år..

tror hon blev glad över sina presenter :D  dock så var hon lite trötter när vi kom så hon ville inte vara med så jätte mkt ;P

 och shit va johan har blivit stor, värsta lillkillen bara växer och växer..

sen åkte vi hem en liten sväng och efter det så blev det middag nere hos fredriks far (=


örjan hade kirrat fläskfilé och klyftpotatis, så vi, örjan och louise käkade de och hade de skoj.. hon är lite dum fredriks lillasyster ^^

sen så blev vi bjudna på lite bilar.. de är fan gott det! sånt måste köpas nästa gång vi ska köpa godis :D


sen efter de så blev de hem... kollade lite på melodifestivalen (även att jag låg i badet och kollade för jag hade så ont)

så där låg jag och fredde var så snäll och rullade tvn till dörröppningen så jag kunde få se och inte bara höra allt.

och så fick fredrik komma och titta med mig emellanåt, så fick han sitta på toastolen och kika :D


söndag, söndag blev en lugn hemma dag och vi gjorde inte många knop..

joo, tvättade allting gjorde vi faktiskt!!

det var typ det ända vi gjorde, och så kollade jag på singing bee och wallander..

men de var typ precis allt vi gjorde också..


idag så kom mamma hit och drack lite kaffe med mig, och så spelade vi lite kort..

de hade nämligen visning på hennes lght idag och hon fick inte vara hemma undertiden så då kom hon hit.

Sen var vi även ner i förrådet för att rensa lite och kolla om vi hittade några flyttkartonger hon kunde ta av mig, och vi hittade hela 5 st :D

bättre än inge alls :P

dock så trodde jag att vi hade mkt mera, men de var så jävla mkt skit i dem som vi inte orkade städa bort..

hade vi haft ett grovsoprum som man hade kunnat slänga skit i så hade de gått bra, men vi har ju inte det så det funkade inte alls.

så mamma och sofia ska komma hit senare ikväll och hämta kartongerna som vi har tagit upp..

blev så knasigt att bära alla för henne så hon  sa att hon och fia kommer upp sedan efter jag och fredrik har varit och kollat på en lght :D


så  ikväll iaf så ska vi iväg och kolla på en lght som jag inte tror att vi ska ha, men man vet ju aldrig :D

har man tur så kanske man vill ha den iaf..


justja, i fredags fick jag post, jag fick att jag ska iväg på ultraljud imorgon + träffa läkaren precis efteråt..

jag gruvar mig lite.. jag vill helst höra att allt är bra och jag behöver inte ta kjesarsnitt.. men har man inget val så har man inget.. bara att vänta och se imorgon..

så fredrik har lyckats fått tagit ledigt den tiden också så han kan följa med som tur är!! vill lixom inte höra allt själv.. men hade inte han fått ledigt så skulle mamma kunna följa med iaf (=


men nee, nu måste jag kissa igen för miljonde gången idag.. 


 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards