Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Jessica - 20 mars 2008 15:04

oh! jag kom på en sak! fredrik kommer vara ledig flera dagar nu!!

fredag- måndag är han ledig!!

hoppas det är fint väder så vi kan hitta på nåt!!!


Jag älskar dig så mycket Fredrik!!

Du är mitt allt!

Det är inte länge kvar tills vi blir 3 st i familjen, eller 4 med katten (;

Det är du och jag mot framtiden!

Älskar dig mitt hjärta 

Av Jessica - 20 mars 2008 13:33

igår var jag som sagt var hos mormor och hjälpte henne att städa inför påsken.

Det blev riktigt fint och så bytte vi faktiskt mattor över hela lghten åt henne, så nu är hon nöjd och glad. börjar se lite sommrigt ut där nu :D


sen åkte jag med hem till mamma och fick mat! fick lasange!! :D

det var fruktansvärt gott och det var hur länge sen som helst som jag åt det. Så sofia valde en bra maträtt (=

var där tills typ kvart i nio, då tog jag bussen hem så jag skulle hinna hem och se på greys :D

sen kom fredrik hem iaf, och så hände de inte så mkt, eftersom klockan tickade på så pass mkt..


imorse vaknade jag innan fredrik gick på jobbet så det var lite skoj, sen så runt 10 gick jag på ica och köpte frulle och så käkade jag den lite senare och efter de har jag inte gjort nåt alls typ, bara tittat på tvn och suttit vid datorn.

 ska väl inte göra så mkt idag för jag orkar inte, har så ont i kroppen så det är jobbigt. Så jag lär lägga mig en stund framför tvn igen snart och bara ta de lugnt tills fredrik slutar, och han slutar inte förrens 18.


nee nu blir de nåt annat, typ nåt i magen för jag är hungrig nu 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards