Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Jessica - 25 mars 2008 16:36

hmm, fick ett telefonsamtal alldeles nyss, på torsdag kl 10:30 ska jag vara på medicinmottagningen på sjukhuset.

Ska träffa en sköterska som heter yvonne där, och så mycket mer vet jag inte, ska på information om massa prover som jag ska ta och så skulle jag få ta hem nån grej som jag inte riktigt hängde med på vad de var för nåt, men det är iaf för att jag ska hålla koll på mina värden själv och lite sånt.

och det är henne jag ska träffa ofta nu fram tills den dag jag föder..


blir en stressig dag de där, först barnmorskan, sen till medicinmottagningen..

eller stressig blir det inte, en jobbig dag helt enkelt bara. *suck*
men nu blir det gjort iaf.. och jag hoppas och ber till gud att det kommer gå bra.

och hålla tummarna varje sekund kommer jag göra också.


kan skvallra att jag tror min lilla knodd har de trångt i magen, han slår och bankar och slår hela tiden. Ser lite roligt ut när han sätter igång, magen bara flyttar på sig och det ser ut som jag har ett monster där inne :D 

Av Jessica - 25 mars 2008 13:21

åh jag skrev värsta inlägget som bara försvann!!....

nu måste jag börja om och jag har då ingen motivation till det iaf! *suck*


ska göra det sen, men iaf, igår och imorse var fredrik och jag iväg till birsta och shoppade lite! :D

måste ju göra det medans man orkar ^^

vi köpte sängen, den är dock inte vit utan pecan färgad är den!

sen var de sängkläder med tummen och spjälskydd med tummen!

för vet ni?!?! tummen äger! :D

finns lixom ingen coolare än tummen :P 


i helgen känns det som vi har varit överallt och ingenstans, och dagarna har rullat på hur fort som helst.


i fredags gick jag förresten in i vecka 34 och då är det bara 6 veckor kvar.. om det inte blir tidigare pga kejsarsnitt (får reda på torsdag hur det blir, förhoppningsvis). Ska till barnmorskan på torsdag och prata med henne, är lite nervös för det  besöket faktiskt, inte bara pga kejsarsnittsamtalet utan också för jag måste fråga henne om en läkare får säga som han gjorde till mig, det känns lite fel om han får göra det. men men, det är torsdag de..


i helgen har vi varit iväg till maria och johan och käkat middag, och så har vi haft lite påskmiddag här hemma, och så har mamma fått bjuppa på gotta hon också ^^

jag fick även ett påskägg av mamma, fast jag trodde jag hade blivit förstor men icke :P  älskvärd dotter kanske? var även bara jag och sofia som fick, av syskonen alltså, de andra fick till sina barn :P

skulle ha åkt upp till fredriks mormor och morfar och fikat också, dock så fick vi ett tråkigt samtal och det var att fredriks morfar var tuvngen att åka in på sjukhuset och ligga där.. så vi får väl se om vi får åka upp och hälsa på han där nåt.....


så nu vet ni lite iaf vad som har gjorts



Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards