Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Jessica - 5 mars 2008 11:17

imorse vaknade jag runt kvart över 7 och höll på att kissa på mig, det är så hemskt att vakna och när man ställer sig upp, precis då måste lillknodden ta och slå och böka på urinblåsan så man mer eller mindre är sekund ifrån att kissa på sig.

 riktigt jobbigt är det!  och inte gick det att somna om heller..


katten ligger och sover fortfarande, tror jag ska väcka henne, enbart för att jag inte kan sova och hon har sovit sen igår kväll nu faktiskt.


igår blev fredrik firad av sin mor maria, johan och ebba. Så vi fikade och surrade lite skit och sånt, och sen så la de på silikonet vid diskbänken åt oss!!

så nu är det gjort också!!

sakta men säkert händer de nåt :D


idag måste jag vara hemma hela dagen tills fredrik slutar också, enbart för att hans paket är på väg så jag måste ta emot de och skriva på.

så det blir intressant och se om jag har dött innan han är hemma eller nåt sånt av tråkighet..

 nee, hitta nåt gott att tugga på, som nån rolig frukt som vanligt.


ska försöka duscha också om en liten stund, eller det lär måste bli ett bad om man ska kunna få vatten över hela kroppen eftersom duschen bara blir sämre och sämre 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards