Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Jessica - 18 mars 2008 12:14

idag ska jag till sjukhuset för en tillväxtkontroll... blir 3:e ultraljudet för oss..

och sen så ska jag träffa läkaren också. Vet inte riktigt vad som kommer sägas eller nåt sånt, men jag hoppas för allt att allt är som det ska och att jag inte behöver oroa mig inför förlossningen, kan inte vara mitt fel iaf om vi får en stor pojke :P

jag har lixom inte gjort nåt speciellt ^^


om 30 min ska jag ta bussen härifrån och helt seriöst vet jag inte vad jag ska ta på mig, jag kommer ju inte i några kläder numera lixom )=

men jag får väl ta ett par mjukisar och nån tröjja som man kanske kanske kanske kan klämma in magen i.

och tur att morsan har kirrat fram en jacka som jag kan stänga iaf, eftersom de är så mkt snö som kommer :D

jag tycker verkligen om snön! när de är vinter ska de vara snö!!! och jag vill inte riktigt att de blir vår nu heller för då vet jag att förlossningen är nära..


nee, nu måste jag ta och klä på mig och sånt så jag vet att jag hinner, kan ju inte direkt springa till bussen längre heller (jag har försökt) men de går inte :P


rullar vidare nu ja! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards