Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Jessica - 3 mars 2008 11:10

förlåt, det var inte meningen att det ska låta som om det är andreas fel allting det som skedde på fredriks dag, det var inte min meningen, jag anser att de andra också har lika stor del i det hela faktiskt.


och jannicka och thomas kunde lätt ha kommit hit en sväng också fast det blev lite senare än vad de hade tänkt sig!!


så jag hoppas att ni alla förstår att de har lika stor del i det hela och att det inte bara är en person som ska få "skulden" för det hela. för det  var verkligen inte min menig, jag formulrade mig nog jävla dåligt när jag skrev det för det var inte alls menat så!



Av Jessica - 3 mars 2008 10:54

oooh! när jag vaknade imorse och kollade jag ut så såg jag att det var snö ute!!! jag blev så glad!! mera snö tack :D jag vill ha riktig vinter ett tag nu! eller jag vill att den ska komma överhuvudtaget faktiskt ;P


igår hittade vi jeans till fredrik, han blev jätte fina i dem! och jag tror faktiskt han blev hel nöjd med dem själv också (=

mamma blev jätte jätte glad för sin vattenkokare i rostfritt stål hon också :D


alltså, lister till golvet, det var typ inte det lättaste att köpa, vi hittade jätte många olika sorter överallt igår ute i birsta, men vi måste fan bestämma oss hur de ska se ut innan vi köper dem, vi har iaf kommit så långt att de ska vara vita, men sen då? ska de vara breda tjocka smala kantiga halvrunda osv?...

vi måste klura lite till innan vi köper några.


Grattis Lina på 25års dagen! nu är du riktigt gammal du också :P


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards