Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Men vad massa gråt det ska vara

Av Jessica - 21 april 2009 13:21

Allt började igår kväll med att Linus fastnade med foten mellan spjälorna i sängen. Han blev helt hysterisk och han försökte vrida på sig vilket resulterade i att han gjorde illa sig. Men jag fick lös honom och fick honom att lugna ner sig igen, sedan skulle han bara sova åt fel håll i sängen så det fick han göra. Han ska nämligen aldrig sova på kudden sin.

Sedan så vaknade han runt 5 och fick för sig att det skulle vara morgon. Tror Fredrik fick stor bryt på honom men han fick honom att somna om till 6:30. Fredrik var snäll och tog honom så jag fick ligga kvar i sängen till 7:30, så då klev jag upp och Fredrik gick och duschade. Då kom Linus på att han skulle riva ner blommorna i tvrummet igen för miljonte gången. Så jag skällde på honom och då skrek han som en dåre och kröp till toadörren och grät och grät och grät och grät lite mera, Fredrik stod och duschade nämligen så han försökte få Fredrik att tycka synd om honom. (=


Sen så glömde Linus bort att vara ledsen och lekte på sitt rum. Så Fredrik klädde på sig och sa hejdå åt oss och gick ut till bilen. Då, precis då när Fredrik stängde dörren, då satte Linus igång och var hur ledsen som helst. Har aldrig sett honom så ledsen, och det enda som sas var pappa, paaaaaaaappa. Sen var han ledsen till och från fram till 11. Då blev han glad för han hann nämligen riva ner en blomkruka då. Så lite små less som man är så tar man fram dammsugaren och ställer den på golvet i tvrummet. Då brister det för Linus iaf! Shit vad han grät och skrek, glömde bort att han är helt livrädd för dammsugaren, finns nämligen inget som är mer läskigare än den. Fick honom lugn och la honom ute i vagnen och han somnade. Knappt en timme senare så vaknar han av någon står under våran balkong och byter däck och bara kastar omkring sig verktyg och sånt. Var ett jädra liv.


Så jag tror han ska få sova inne sedan om han vill vila på eftermiddagen, han är ju så superlätt väkt. Vet inte riktigt vad jag ska göra heller för att få honom att inte vakna av allt ljud. Han har inte alltid varit så nämligen.


Förresten, i imorgon ska jag till Alnö, hem till familjen Börjesson!! Johanna är nämligen hemma en sväng så då måste man passa på och umgås en massa. Åh vad jag längtar! Både att få träffa henne och så ska jag få se Bäsens kissemissar, Emil och Kalle. Det ryktas om att de är så fina. Vilket jag vet att de är (;

Stora pojkar de där två nu...


Nej, nu vill Linus ha mat tror jag. Eller han har inte så mycket att välja på. (;


Någon som vill köpa lilleman en sväng tills han är på bättre humör? Ge ett pris så går jag säkert med på det. (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards