Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Han är galen

Av Jessica - 9 mars 2010 10:46

Var ju hos frissan igår och klippte mig, känner mig faktiskt nöjd med håret även om det blev som det blev! :D

Sofia var också dit, hon tyckte hennes blev för kort. Men det tycker hon även om de bara klipper en halv millimeter av hennes hår. :P

Det blev jätte fint på henne och nu ser våra hår fräscha ut! Sen till sommaren blir det färgning på högnivå för mitt hår iaf, den saken är klar. Mitt hår ser jätte ljus ut nu och så men det känns som att jag vill ha lite annat för tillfället och speciellt under sommaren.



Igår kväll när vi var här hemma och höll på att spela lite tvspel med Per och så där, då blir Linus väldigt tyst, sen hör man aj och lite små gnäll. Fredrik får typ skynda sig och söka reda på vart Linus är. Då sitter han i bebismatstolen och hade  båda benen i samma hål! Han hade alltså klättrat upp på en stol, sen upp på bordet och så ner i matstolen. Han har inte ens suttit i matstolen på någon vecka nu så han hade först skjutit in den till bordet också! Livsfarligt!!!


Måste bära ner stolen till förrådet nu någon dag och ta fram den senare i stället. (=


Idag har jag en son här hemma som är tröttare än tröttast och det beror nog på att han fick för sig att det var morgon så där tidigare än Fredrik kliver upp. Och han har haft fullt ös sedan han vaknade tills nyligen när han satte sig bredvid mig och slappnade av. Han är så go just nu också, försöker få bebisen i magen att leka med lite lego. Han är ju snäll och delar med sig!


Annars har jag en halv jobbig dag, inget känns bra och så har jag huvudvärk på det också.

Funderar på saker och ting och det känns som man bara tänker om och om igen och inte får något svar eller så får man tio andra svar som man inte ville ha. Får se vad som händer och sker, tror inte på en enda förbättring ens en gång. Tror att allt kommer fortsätta som vanligt eftersom det är så mycket prat hela tiden.


Funderar på Linus och dagis också. Står i valet och kvalet och vet varken ut eller in. Men sommaren ska gå först och vi får se hur det blir med den nya bebisen.

Försöker ta en dag i taget just nu men det går tungt. Känns ändå som att man vill planera lite eller iaf så man har pratat igenom saker och ting i förväg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards