Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

snöar?

Av Jessica - 9 mars 2010 15:00

Hmm, nu små snöar det ute igen. Sen är det så lite så det inte stannar kvar men ändå!

Det har ju varit solsken och flera plus grader i ett par dagar nu och så kommer de här nu igen.


Linus verkar ha vaknat på en liten bättre sida nu efter lunchvilan. Tror det gjorde susen att slänga ner honom lite tidigare. Tror han ville det också för han sprang till sängen när jag sa att nu ska vi gå och sova. Tvärsomnade gjorde han också, synd bara att han vägrade äta lunch idag igen, verkar inte vilja ha någon mellis igen. Nej det är ju klart att det räcker med 3-4 tuggar på mackan til frukost och sen middagen. Om han ens äter den...


Nog om det, gud så skönt det har varit idag att bara vara hemma och ta det lugnt och göra det jag vill. Diskmaskinen är i gång och en maskin tvätt går för fullt. Varje dag gör man de sysslorna, lite roligt eftersom man skulle kunna tro att man inte fyller en tvättmaskin så fort men vi lyckas ju alltid på något vis ändå. :P

Idag tänkte jag låta Fredrik plocka ur diskmaskinen, det roliga kan han ha med Linus. Så underbart att få hjälp av Linus med det! :D

Han kanske borde få testa hänga tvätt med lilleman också, underbaraste barn älskar att hänga tvätten! (;

Får se helt enkelt när tvättmaskinen är klar.


Idag när Fredrik slutar och vi har ätit middag måste vi upp till mama en sväng och lämna Sofias armband som jag lyckades stjäla med mig hem igår, glömde bort det totalt. Hon måste ju ha det imorgon när hon ska iväg och resa ett dygn. (=

Sen ska vi förhoppningsvis åka och veckohandla också! Det börjar ta slut på allt här hemma igen..

Ska försöka skriva ihop en liten lista innan vi åker och försöka komma på maträtter för en veckas tid. Sånt är alltid lika skoj..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards