Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

tiden rullar på

Av Jessica - 28 februari 2008 15:03

oj klockan är redan 15 och det känns inte som jag har gjort så mycket, men det har jag!

jag har diskat allt som vi har haft under tiden vi har renoverat, och det var en hel del, det var lixom inte bara att diska en gång utan flera gånger. Men nu är det gjort iaf! och det är rätt skönt!

sen har jag slitit och dragit och försökt lyfta ut säckarna till hallen, för vi ska åka iväg med dem till soptippen ikväll. Sen vet jag inte riktigt vart jag ska göra av med all färg och sånt, jag orkar inte bära ner de till förrådet och endel grejjer ska till min morbror igen, typ tapetbordet och lite takfärg och sånt, och endel av färgen ska ju användas när skåpen ska målas och sånt. 

Men det blir klart snart!

jag har städat och grejjat här hemma, men det känns verkligen inte som att det händer nåt, man bara flyttar omkring allting. Får se om det går bättre sen när allt är borta.

 och jag måste ta och köpa möbeltussar till stolarna och bordet så att jag inte gör nån repa på golvet! Vore dumt om jag repade sönder hela golvet pånengång man har nytt golv.


nee, nu ska jag lägga mig i sängen och se på tvn en sväng innan.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards